niedziela, 1 maja 2016

7 sposobów na.. Poprawę Humoru ♥

Cześć, w pierwszym poście napiszę wam 7 sposobów na Poprawę Humoru ! Hm ja na poprawę humoru słucham muzyki lub tańczę. Co jeszcze można robić ?


1.Usiądź z kimś i po prostu porozmawiaj :) Myślę że rozmowa na miłe tematy będzie dobrym sposobem na poprawę Humoru :) 


2.Pooglądaj z kimś jakiś film komediowy ;* Przy filmach można się bardzo pośmiać :D 


3.Wyjdź na dwór ze znajomymi , pograj w piłkę lub rób inne czynności ruchowe. A kiedy jest zimno lub pada deszcz możecie pograć w jakieś gry komputerowe :)) 


4.Porób sobie zdjęcia z przyjacielem lub z rodziną :3 


5.Posłuchaj muzyki lub tańcz jeśli lubisz  ;** 


6.Zrób coś sobie do jedzenia :) Myślę że przyjemny zapach i smak poprawią humor ;3



7.Poczytaj ciekawe książki lub lekturę. Przy książce możesz się wyciszyć, zrelaksować i odstresować. :) 



To tyle w tym poście ;* Myślę że któryś z tych sposobów wam pomógł :) Piszcie pomysły na temat postu "7 sposobów na " ♥ 

12 komentarzy:

  1. Bardzo przydatne rady z chęcią skorzystam :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekolada lub coś na słodko poprawia humor i o bardzo hehe, fajny pomysł na post gratuluje i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny post :) Fajne pomysły ja jak mam zły humor tańczę albo gram w siatkówkę :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post, ja uwielbiam słuchać muzyki gdy mam gorszy humor :)
    Obserwuję,
    http://atty-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i liczę na rewanż :)
    http://xiuxiu-san.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobre, krótkie porady - znowuż kocham jeść czekoladę, gadać z chłopakiem, słuchać muzyki, oglądać filmy, robić zdjecia itp.

    Pozdrawiam :)
    Lovett Lov

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja na gorszy humor słucham muzyki, biorę gorącą kąpiel i jem dużo słodkiego :) Spacer też mi pomaga, trafiłaś z tymi radami idealnie :)
    Zapraszam na http://www.majniakifashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Praktyczne porady. Moim ulubionym sposobem na poprawienie sobie humoru jest słuchanie muzyki np. Melanie Martinez c:

    ♥ olijako.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Praktyczne myślę, ze warto spróbować ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przydatne rady, podoba mi się! ;)
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne rady. Zawsze fajnie jest czasem zjeść coś tuczącego i kolorowego. Od razu cieszy oczy.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń